6. veljače 2011.

Koliko traju umjetni nokti

Svatko tko želi otići na ugradnju noktiju (ili svaka cura koja se počinje baviti ugradnjom) se pita, koliko dugo traju umjetni nokti, odnosno "koliko drže"? To je jako, jako individualno. Ima cura kojima nokti popadaju u roku od dva tjedna, a ima onih (u takve spadam i ja, a takva je i većina cura) kojima, čini se, nikada ne bi otpali da ih same ne skinu.
Kad sam tek počela raditi umjetne nokte, čula sam puno kozmetičarki da savjetuju da se na nadopunu ide svaka dva do tri tjedna. Tada sam mislila da je to njihov marketinški trik, da što više zarade na curama, pa sam tako, kad bi mene koja klijentica pitala, kad je potrebno doći na nadopunu, odgovarala, da same trebaju odlučiti o tome, jer nisam htjela ispasti pohlepna. Govorila sam im da dođu kada im se nokti prestanu sviđati i kada im počne smetati njihova dužina. Sada vidim da sam bila u krivu, a sve kozmetičarke koje govore da je potrebno nadopunu raditi barem svaka tri tjedna, da su bile u pravu. Zašto sam promijenila mišljenje?
Zato jer sam došla do nekih novih saznanja. Kako umjetni  nokti "stare" tako postaju sve pohabaniji, te se gel na nekim mjestima (iako mi to možda niti ne primjećujemo) malo odvoji. Na tom mjestu ulaze voda i prljavština, te može doći do razvoja gljivica na noktu. To je prvi i osnovni razlog zašto sam odlučila promijeniti mišljenje i početi savjetovati curama, da, ako su u mogućnosti, da na nadopunu odu barem svakih 3, ili, ako su im nokti u izuzetno dobrom stanju, onda barem svakih 4-6 tjedna. Drugi razlog češćeg odlaska na obnovu noktiju bi bio čisto estetski, jer nije dovoljno samo imati gel na noktima. Taj gel, odnosno ti nokti moraju biti lijepi i uredni. To im je svrha. Da budu ukras ruku, a ne hrpa bilo kako nakalemljenoga gela. Gel izrasta skupa s prirodnim noktima, a nakon tri, četiri tjedna, on ne samo da bude izlizan, već je i izmaknut s ploče nokta (zbog rasta noktiju) za pola centimetra iz prvobitnog položaja i naravno da ne izgleda više ni približno lijepo kao što je izgledao prvog tjedna. Ovo su moji nokti stari mjesec i dva dana, koje sam pustila da izrastu radi pokusa. Uočavate li razliku?
Kliknite na sliku ako ju želite vidjeti uvećano.


*Ako Vas zanimaju ostali postovi sa ovoga bloga, kliknite na naslov ovoga posta. To će vas odvesti na početnu stranu bloga, odakle možete početi pregledavati sve ostale postove. danifunnails@gmail.com