21. lipnja 2011.

Kako spriječiti da gel boli i peče u uv lampi

Puno cura se žali da ih gel peče (i ja sam jedna od njih), a također je puno teorija zašto gel peče.
Neki kažu da nekvalitetni ili jeftini gelovi peku, a to nikako nije istina, u to sam se uvjerila.
Neki kažu da gel peče ovisno o gustoći . Da, što je npr. rjeđi, to više peče jer, svjetlost lampi brzo prodire kroz njega i stvrdne ga jako brzo. Za ovo ne znam je li istina, ali ima logike.
Pa kažu: što se više gela nanese na nokat - više peče . Znači , ako se nanosi u tankim slojevima – ne bi trebalo peći. To je istina!

I ja sam u zadnje vrijeme počela raditi sa tanjim slojevima (umjesto sa kuglicom gela, kako inače svi većinom rade i kako je opisano čak i u nekim mojim postovima) i više nikoga ne peče.

Npr. umjesto da nanesem kuglicu gela na nokat, pa ju rastegnem po cijelom noktu i zapečem u lampi, po novome, uzmem curi ruku u svoju ruku i nanesem joj gel na sve nokte počevši od najmanjeg nokta prema palcu. A gel nanosim u tanjem sloju, kao da lakiram nokte. Nakon toga, ta ruka ide u lampu na minutu ili dvije, a ja "lakiram" drugu gelom. I tako naizmjenično dva ili tri puta (ili  još više ako je potrebno). Znači na svaku ruku stavim po tri tanja sloja gela, a između tih slojeva nokte ne odmašćujem (ne da mi se).

Time postignem isti efekt za isto vremensko razdoblje, kao kad stavljam na svaki nokat posebno po kuglicu gela, a usput i to da cure ne peče gel, a i ne slijeva se u zanoktice, jer sve ide prilično brzo.

Nakon ta tri sloja, nokti izgledaju prilično smiješno, kao male lopatice, jer se gel slije dosta u slobodne vrhove noktiju. Ali to se jako brzo u red dotjera pomoću rašpice. I nokti onda izgledaju super, a cure sretne što ih gel nije bolio.


*Ako Vas zanimaju ostali postovi sa ovoga bloga, kliknite na naslov ovoga posta. To će vas odvesti na početnu stranu bloga, odakle možete početi pregledavati sve ostale postove. danifunnails@gmail.com