1. prosinca 2010.

Primer, bonder, bazni gel, base coat

Odlučila sam napisat ovaj post, jer iz iskustva znam da pojmovi iz naslova ovog posta većini početnica nisu jasni i da ih zbunjuju. Malo sam istraživala po internetu i radila pokuse sa gelovima koje sama koristim i pri tome došla do zanimljivih zaključaka. Prva stvar do koje sam došla je da su primer (prime gel), bonder (bonding gel), bazni gel (base gel) i base coat (bazni premaz) ustvari jedno te isto, samo ih različiti proizvođači različito nazivaju. Svi su temeljni premaz koji se stavlja na nokat prije punjenja i oblikovanja gradivnim gelom. Druga stvar koju sam primijetila (pregledavajući razne web stranice koje se bave preprodajom materijala za umjetne nokte) je da puno njih prodaje jednu te istu stvar različito zapakiranu i s različitom cijenom. Takvim stavom navode potencijalne mušterije na krivi zaključak da im je potrebno puno više preparata nego što u stvarnosti trebaju.

Ja npr. imam bazni gel koji sam dobila u start paketu, međutim, kako sam radila s njim kao temeljnim premazom, primijetila sam da se kod nekih žena nokti odlijepe u roku tjedan dana, a kod nekih drže. Zato sam si odlučila kupit primer i njega sam počela stavljat (svaki put kad nekome radim nokte) prije baznog gela. Nedavno sam radeći sebi nokte izostavila bazni gel, znači stavila sam si samo taj primer i dalje gradivni gel itd., i došla do zaključka da je primer i bazni gel jedno te isto, samo što je ovaj primer koji sam naknadno kupila kvalitetan i drži, a onaj koji sam dobila u start paketu  (koji oni zovu baza) nekvalitetan. Zato, otvorite četvore oči kada kupujete nešto i raspitajte se dobro prije nego što nešto naručite.



*Ako Vas zanimaju ostali postovi sa ovoga bloga, kliknite na naslov ovoga posta. To će vas odvesti na početnu stranu bloga, odakle možete početi pregledavati sve ostale postove. danifunnails@gmail.com