12. rujna 2011.

Sve za umjetne nokte Studio BlueS

U zadnjih desetak mjeseci (od kad sam počela pisati blog) dobivam jako puno e-mailova sa pitanjima koje gelove koristim i koje gelove i materijale bih preporučila početnicima. Pa, da ne bih više ponaosob odgovarala svima, jer imam sve manje i manje vremena u zadnje vrijeme (zbog salona i noktiju), odlučila sam vam napisati post o tome.
Sjećam se sebe prošle godine, na početku bavljenja noktima, kako mi je glava pucala od svih informacija sa interneta i kako sam pokušavala odlučiti koji je set najbolji, što mi je potrebno, što da naručim, gdje da kupim. Zato se nadam da će vam ovaj moj post olakšati odabir. Ja većinu gelova i materijala nabavljam u Studo Blues-u na Kvaternikovom trgu u Zagrebu. Ovo vam je njihova web adresa: http://www.studio-blues.com.hr/
Oni imaju svu opremu i materijale koji su potrebni za ugradnju i ukrašavanje noktiju. Možete ih nazvati i raspitati se o proizvodima. Rado će vam objasniti kako se što koristi i čemu služi. Održavaju i tečajeve, koji nisu bilo kakvi tečajevi, nego uistinu kvalitetna edukacija. Kako znam? Ja probala.  
Bila sam na edukaciji prije dva tjedna, jer mi neke stvari u vezi noktiju nisu bile jasne i mogu vam reći da mi je baš to trebalo. Gospođa Sanja,  vlasnica studia i glavna edukatorica, odvojila je cijeli dan vremena, od 10 ujutro do 6 navečer, da meni i još jednoj curi objasni sve što nam nije jasno i da vježba s nama. U međuvremenu samo još popili i kavicu svi skupa (na kojoj smo opet pričali samo o noktima J). Sve u svemu, jako ugodno druženje na kojem sam puno toga naučila.
Ja sam imala problema sa rašpanjem, točnije, nikada nisam bila potpuno zadovoljna oblikom noktiju koje sam radila. To mi je bio problem Br.1! Sad mi je puno lakše. Nisam još 100% zadovoljna kako mi nokti ispadnu na kraju, ali poboljšanje je ogromno i zbog toga osjećam jako veliko olakšanje. Ne samo da mi nokti puno bolje ispadaju nego prije, nego se i manje umaram, jer s puno manje pokreta rašpom, postižem bolji učinak. Sigurnija sam u sebe kad mi mušterija dođe, jer znam da ispravno i kvalitetno radim i da neću zeznuti. A i na mušterijama se vidi da su zadovoljne. Valjda i one osjete moje zadovoljstvo i sigurnost.