2. siječnja 2011.

Zamjena žarulja u UV lampi

Nedavno sam bila kod jedne ljubazne i drage tete koja se bavi ugradnjom umjetnih noktiju dugo godina i pitala sam ju milijun pitanja, a ona mi je strpljivo odgovarala. Između ostalog, pitala sam ju kako i nakon koliko vremena mijenja žarulje u UV lampi. Rekla mi je da ih mijenja svaka 2-3 mjeseca i to ne sve 4 žarulje. Kaže da mijenja samo 2 žarulje i to na način da izvadi bočne žarulje van, a na njihovo mjesto stavi žarulje koje su do tada stajale gore u lampi, u njenom stropu, a u strop lampe stavi 2 potpuno nove žarulje. Kužite? Dvije nove žarulje gore, a bočno dvije stare.


*Ako Vas zanimaju ostali postovi sa ovoga bloga, kliknite na naslov ovoga posta. To će vas odvesti na početnu stranu bloga, odakle možete početi pregledavati sve ostale postove. danifunnails@gmail.com