20. studenoga 2010.

Nail Art

Napravila sam sinoć sebi nokte i pokušala prvi put crtat cvjetiće akrilnim bojama. Malo je teže crtat lijevom rukom na desnu, ali desnom na lijevu je bilo jako zabavno, ustvari, najzabavniji dio cijelog posla oko izrade nokta... Ukratko:
nalijepila sam tipse
stavila tip blender, pa izrašpala prijelaze
stavila bezkiselinski primer i posušila u lampi 1 min
(izostavila sam bazni gel, pokusa radi, da vidim da li će mi otpast nokti ili je ovaj primer isti kao i bazni gel. Da, u pravu sam, bazni i primer je jedno te isto.)
stavila sam bijeli gel za frenč pa zapekla
stavila sam cover gel pa zapekla
stavila sam prozirni gradivni gel na rubove pa sam nokte zamočila u šljokice, otresla, zapekla
stavila sam prozirni gradivni pa zapekla
porašpala nokte da dobiju oblik, ali nisam baš uspjela, jer sam se bojala da ću izrašpat šljokice dolje
nacrtala akrilne cvjetove i posušila ih na zraku (treba im 1 do 2 minute)
stavila završni sjaj i zapekla u lmpi

Evo rezultata:





*Ako Vas zanimaju ostali postovi sa ovoga bloga, kliknite na naslov ovoga posta. To će vas odvesti na početnu stranu bloga, odakle možete početi pregledavati sve ostale postove. danifunnails@gmail.com